АРХИВА

Џус или Смути: Што е подобар избор?

 

Едно од сеуште неразјаснетите прашања е: Што е подобро, смути или џус?

Постојат предности и недостатоци при конзумирањето на кој и да е од овие два “пијалоци“, но на крај се зависи од вашите лични потреби и цели.

 

Предности на смутито

 

Смутито во основа е миксирано овошје и/или зеленчук, што значи дека се задржани сите нутритиенти од овошјето и зеленчукот. Друга голема придобивка од конзумирањето на смути е можоста да се додаде дополнителна нутритивна вредност. Пример, може да се додадат протеини со тоа што смутито ќе се измеша со јогурт. Или може да се вметнат и здрави масти, во форма на авокадо или бадеми на пример. Исто така може да се додаде уште поширок спектар на нутритиенти, како на пример: какао, нане, цимет ... (повеќе идеи побарајте во книгата “Основни принципи на исхрана и правилна исхрана на спортисти“). Нутритивниот баланс овозможува да смутито биде замена за лесен оборк или пијалок за рекуперирање после тренинг... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СПОРТОТ И ЛИЧНОСТА

Зошто некои луѓе уживаат во спортови, а други избегнуваат физичка активност, особено кога е таа компетитивна? Дали луѓето кои претпочитаат индивидуални спортови, како што се пливање или маратон, се доволни самите на себе или се едноставно помалку заинтересирани за групни активности отколку оние кои избираат тимски спортови?... 

 

 

Подолг одмор, поголема добивка при вежбање

За да го подобрите растот на мускулите, одмарајте три минути!

Според истражувањето објавено во The Journal of Strength and Conditioning Research, доколку одмарате подолго помеѓу секоја серија, полесно ќе ги зајакнете мускулите и ќе го забрзате нивниот раст.

 

Во споменатото истражување учествувале две групи на искусни боди билдери кои работеле исти вежби, три пати неделно во текот на осум недели. Од секоја вежба, тие работеле по три серии со осум до дванаесет повторувања.

 

Единствената разлика помеѓу двете групи била таа што едната група одмарала една минута помеѓу сериите, додека другата одмарала три минути помеѓу сериите.

 

После осум недели, истражувачите со помош на ултразвук го измериле нивниот мускулен раст.

 

Оние кои одмарале подолго, покажале поголем мускулен раст кај сите тестирани мускули (бицепс, трицепс и квадрицепс). Групата која подолго одмарала покажала од 1,2 до 3,5 милиметри поголем раст во секој мускул.

 

Истовремено била тестирана и силата на испитаниците преку одредување на едно максимално подигнување на гради и грб. Оние кои подолго одмарале и во овој случај покажале подобри резултати. Тие покажале подобар максимум за 15.2 % на грб и 12,7 % на гради, во однос на групата која одмарала една минута и покажала подобрување на грб за 7,6 %, а на гради за 4,1 %... 

 

 

објавено

11.07.2018

ШТО ДА ЈАДЕТЕ ПОСЛЕ ТРЕНИНГ

 

 Колку побрзо после завршувањето на тренингот, го обезбедите она што му е потребно на телото, толку побрзо тоа ќе се опорави. Секој тренинг (секоја вежба) ги осиромашува гликогенските залихи (горивото кое е складирано во мускулите) и истовремено го намалува мускулното ткиво... 

 

 

 

 

  објавено

03.07.2018

ОБЈАВЕНО 

 Изберете наслов 

 ДАЛИ ПРИ ОДЕЊЕ МОЖЕ ДА ЈА ПОТРОШИТЕ ИСТАТА КОЛИЧИНА НА КАЛОРИИ, КАКО И ПРИ ТРЧАЊЕ?

Повеќето од луѓето веруваат дека одење еден километар и трчање еден километар, согоруваат иста количина на калории. Километар си е километар.                      Звучи разумно?                                    Едниствен проблем е што тоа нема научна поткрепа...

 

 

   објавено 

18.06.2018

   објавено

02.07.2018

shopify analytics ecommerce
НОВО

СЛИЧНИ ТЕКСТОВИ

НАЈЧИТАНИ ТЕКСТОВИ
ПРЕПОРАЧУВАМЕ ДА ПРОЧИТАТЕ

СЛИЧНИ ТЕКСТОВИ

© 2018 ACK - SCA. All Rights Reserved